Kontakty

Telefon Telefon: +420 222 981 423
Mobil Mobil: +420 777 724 737
email E-mail: info@uds.cz
datová schránka Datová schránka: yen8z3r

Vedení účetnictví

Poskytujeme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a daňové evidence. Zpracování měsíčních závěrek a roční účetní závěrky, vyhotovení veškerých daňových přiznání.

Naše služby v oblasti vedení účetnictví jsou postaveny na profesionálním a individuálním přístupu ke klientům. Zakládáme si na obousměrné kontinuitě a serióznosti při předávání informací resp. dokladů ve vztahu mezi klientem a naší společností.

Účetnictví vedeme také pro zahraniční klienty a to v jazyce anglickém a německém, včetně vybraných účetních výstupů.

Cílem poskytování našich služeb je kvalita, bezprostřední reakce na požadavky a zpětnou vazbu klientů.

Významným trendem v oblasti vedení účetnictví je poskytování tzv. on-line účetnictví, při kterém klient i naše firma přistupují do účetního systému prostřednictvím zabezpečených terminálových serverů. Tento způsob zpracování účetnictví poskytuje klientovi aktuální výstupy z účetnictví. Klient má okamžitě informace o výsledku hospodaření firmy, o jednotlivé zakázce, o stavu nezaplacených pohledávek a závazků. Z účetního systému lze přímo generovat elektronické příkazy k úhradě, které jsou automaticky načítány do bankovního systému. On-line přístup k účetnictví přináší velký synergický efekt v oblasti řízení ekonomiky firmy.

Vedení účetnictví zahrnuje zejména následující služby:

  • vedení podvojného účetnictví a daňové evidence v profesionálním účetním programu
  • zaúčtování prvotních dokladů a kontrola již pořízených záznamů
  • zpracování účetnictví v členění podle středisek či zakázek dle požadavků klienta
  • zpracování měsíčních účetních závěrek umožňujících sledovat stav majetku a průběžné výsledky hospodaření
  • zpracování roční účetní závěrky včetně všech zákonem stanovených výkazů
  • příprava daňových a statistických hlášení dle českých zákonů a vyhlášek
  • vyhotovení dalších sestav dle požadavků klienta
  • zastupování klientů v případě provádění kontrol finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení či zdravotní pojišťovnou a komunikace s úřady
  • vyhotovení veškerých daňových přiznání – daň z příjmů fyzických osob, daň z příjmů právnických osob, přiznání k DPH, silniční daň, daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitosti, přiznání k dani darovací
  • poskytování informací o termínech a výši daňových povinností poplatníka (zálohy na daň z příjmů, zálohy na silniční daň.
  • sledování a rozesílání upomínek dlužníkům klienta

Kde nás najdete

UDS, s.r.o.
Vršovická 841/40, 101 00 Praha 10

Telefon: +420 222 981 423
Mobil:+420 777 724 737
E-mail: info@uds.cz

Mapa

Novinky

Podmínky pro osvobození od cla a DPH při dovozu zboží ze třetí země v souvislosti s pandemií způsobené SARS-CoV-2
V souladu s Rozhodnutím komise č. 2020/1101 dochází k prodloužení lhůty pro osvobození od cla a DPH u dovozu zboží, které je nezbytné k boji proti následkům rozšíření onemocnění COVID-19, až do 31. října 2020. Osvobození od cla a DPH u dovozu zboží se týká pouze státních subjektů, charitativních nebo dobročinných organizací a záchranných jednotek. Z tohoto důvodu dochází k aktualizaci Podmínek pro osvobození od cla a DPH při dovozu zboží ze třetí země v souvislosti s pandemií způsobené SARS-CoV-2 zveřejněných dne 7. dubna 2020.

MPSV a SÚIP upozorňují: Onemocnění COVID-19 ani nařízená karanténa není pracovní úraz!
Onemocnění koronavirem ani pracovní neschopnost způsobená nařízenou karanténou nejsou podle zákoníku práce považovány za pracovní úraz, jak někteří zaměstnavatelé mylně uvádějí. Pracovním úrazem se rozumí poškození zdraví nebo smrt zaměstnance, k nimž došlo nezávisle na jeho vůli krátkodobým, náhlým a násilným působením vnějších vlivů při plnění pracovních úkolů nebo v přímé souvislosti s nimi.

další novinky

Kalkulace ceny