Kontakty

Telefon Telefon: +420 222 981 423
Mobil Mobil: +420 777 724 737
email E-mail: info@uds.cz

Vedení účetnictví

Poskytujeme komplexní služby v oblasti vedení účetnictví a daňové evidence. Zpracování měsíčních závěrek a roční účetní závěrky, vyhotovení veškerých daňových přiznání.

Naše služby v oblasti vedení účetnictví jsou postaveny na profesionálním a individuálním přístupu ke klientům. Zakládáme si na obousměrné kontinuitě a serióznosti při předávání informací resp. dokladů ve vztahu mezi klientem a naší společností.

Účetnictví vedeme také pro zahraniční klienty a to v jazyce anglickém a německém, včetně vybraných účetních výstupů.

Cílem poskytování našich služeb je kvalita, bezprostřední reakce na požadavky a zpětnou vazbu klientů.

Významným trendem v oblasti vedení účetnictví je poskytování tzv. on-line účetnictví, při kterém klient i naše firma přistupují do účetního systému prostřednictvím zabezpečených terminálových serverů. Tento způsob zpracování účetnictví poskytuje klientovi aktuální výstupy z účetnictví. Klient má okamžitě informace o výsledku hospodaření firmy, o jednotlivé zakázce, o stavu nezaplacených pohledávek a závazků. Z účetního systému lze přímo generovat elektronické příkazy k úhradě, které jsou automaticky načítány do bankovního systému. On-line přístup k účetnictví přináší velký synergický efekt v oblasti řízení ekonomiky firmy.

Vedení účetnictví zahrnuje zejména následující služby:

  • vedení podvojného účetnictví a daňové evidence v profesionálním účetním programu
  • zaúčtování prvotních dokladů a kontrola již pořízených záznamů
  • zpracování účetnictví v členění podle středisek či zakázek dle požadavků klienta
  • zpracování měsíčních účetních závěrek umožňujících sledovat stav majetku a průběžné výsledky hospodaření
  • zpracování roční účetní závěrky včetně všech zákonem stanovených výkazů
  • příprava daňových a statistických hlášení dle českých zákonů a vyhlášek
  • vyhotovení dalších sestav dle požadavků klienta
  • zastupování klientů v případě provádění kontrol finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení či zdravotní pojišťovnou a komunikace s úřady
  • vyhotovení veškerých daňových přiznání – daň z příjmů fyzických osob, daň z příjmů právnických osob, přiznání k DPH, silniční daň, daň z nemovitostí, daň z převodu nemovitosti, přiznání k dani darovací
  • poskytování informací o termínech a výši daňových povinností poplatníka (zálohy na daň z příjmů, zálohy na silniční daň.
  • sledování a rozesílání upomínek dlužníkům klienta

Kde nás najdete

UDS, s.r.o.
Vršovická 841/40, 101 00 Praha 10

Telefon: +420 222 981 423
Mobil:+420 777 724 737
E-mail: info@uds.cz

Mapa

Novinky

GFŘ se neztotožňuje s publikovanými závěry kontroly NKÚ zaměřené na správu DPH při přeshraničním elektronickém obchodování
Generální finanční ředitelství (GFŘ) se neztotožňuje se závěry kontrolní akce Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ) zaměřené na správu daně z přidané hodnoty při přeshraničním elektronickém obchodování mezi obchodníky a spotřebiteli. V některých oblastech kontrolní činnosti, které zpráva NKÚ kritizuje, patří ČR naopak k evropské špičce.

Stávající paušály jsou výhodné pro všechny
Komentář Aleny Schillerové, ministryně financí Reakce na: „Pro podnikatele chystají poslanci jednodušší daně, hnutí ANO je proti“
V posledních dnech se diskutovalo o návrhu opozice na zvýšení výdajových paušálů pro podnikatele na úroveň před balíčkem 2017, tj. na hranici 2 mil. Kč. Padla dokonce tvrzení, že Ministerstvo financí svým nesouhlasem s tímto návrhem odmítá jednodušší daně pro podnikatele. Ráda bych proto vysvětlila, jaké jsou skutečné důvody našeho nesouhlasu.


další novinky

Kalkulace ceny